Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Прийом товару, що повертається від юридичних осіб та ФОП, здійснюється відповідно до умов договору поставки і законодавства України. Повернення від фізичних осіб здійснюється відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів”. Товар може бути повернений продавцю в наступних випадках: - через брак (невідповідність якості товару заявленому); - через невідповідність товару замовленню; - за взаємною згодою сторін. Повернення товару належної якості фізичними особами можливе тільки в разі, якщо збережений товарний вигляд і споживчі властивості товару, не порушено упаковку, наданий документ, що підтверджує покупку. Ми залишаємо за собою право здійснити перевірку стану товару. Перевірка якості проводиться на нашому складі відповідальним співробітником. Результат перевірки якості відзначається в накладній або акті прийому-передачі. У разі відмови прописується причина відмови. Повернення товарів по передзамовленню – неможливе! Повернення крупногабаритного товару, що був доставлений Покупцеві через служби доставки Нова Пошта, Укрпошта, Делівері або доставкою ТОВ "Будмо", здійснюється тим самим шляхом за угодою сторін, а саме за погодженням приймаючою сторони. Вартість доставки товару при купівлі покупцеві не повертається. Доставка поверненого товару на склад продавця оплачує покупець, за винятком випадків повернення бракованого товару, в такому разі компанія повертає покупцеві гроші за таку доставку. Малогабаритні товари або товари, що були отримані шляхом самовивозу з пункту видачі, можна повернути особисто за попереднім погодженням сторін до того самого пункту. Товар, що був куплений з послугою порізки, поверненню не підлягає. Обмін товару можливий у наступному випадку: - помилка постачання товарів трапилася з нашої провини; у такому разі ми обміняємо товар або компенсуємо свою помилку іншим прийнятним для Вас способом – за домовленістю обох сторін. Але при цьому дуже важливо зберегти товарний вигляд та цілісність товару, інакше в обміні товару Вам буде відмовлено; - матеріал не відповідає заявленим характеристикам, або був пошкоджений до передачі Вам прав власності на нього згідно з умовами договору постачання; у такому разі можливий обмін товару на такий самий без доплати за умови наявності товару на складі.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.